2016(e)ko azaroaren 9(a), asteazkena

MOOCaren 3. Modulua

Modulu honetan, pertsonek nola ikasten duten aztertzen da.  Horretarako, Ikasteko Ingurune Pertsonaka edo PLE kontzeptuan aritu ginen. Horrela, definiziotik nola eraikitzen diren gakoetara eta ikasleen duten jarreretara murgildu ginen. Kasu honetan, modulu honen ebaluazioa test bat izan zen. Hona hemen agertutako bideoak eta bibliografia:







Liburuak:

 -Knowing Knowledge

 -Conectivism: A Learning Theory for the Digital Age


Bibliografia:

-Area, M y Sanabria, L.A. (2014). Cambiando las reglas de juego: de los libros de texto al PLE. Cultura y Educación, 26, 4, 802-829.


-Navas, E. y Fonseca, M.C. (2013). Herramientas Web 2.0 para la construcción de un PLE ¿Por dónde empezamos?. Fonseca, M.A.(coord). Los entornos personales de aprendizaje. Visiones y retos para la formación. Venezuela: Universidad Metropolitana de Caracas, 39-53.
-Maiz, I. y Garay, U. (2013). Desarrollo de experiencias PLE. Fonseca, M.A.(coord). Los entornos personales de aprendizaje. Visiones y retos para la formación. Venezuela: Universidad Metropolitana de Caracas, 54-67

-Torres, R y Costa, C (2013). Formación continua, aprendizaje a lo largo de la vida y PLEs. Adell y Castañeda, Entornos personales de aprendizaje: claves para el ecosistema educativo en red. Alcoy: Marfil, 71-84.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina